dt. 22 juny 2021
dj. 24 juny 2021
  • Cultura tradicional
  • Festes majors, populars i aplecs

COMUNICAT FALLES D'ISIL 2021:

#fallesdisil #isil #falles #pirineus #Catalunya #tradicions #festapopular

MÉS INFO: 973 62 62 62 - 973 62 65 68
www.fallesisil.cat
www.vallsdaneu.org

Detalls de l'event

És un esdeveniment gratuït?:

Si

Lloc:

• Isil

Web extern per a més informació:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Email de contacte:

Afegeix al teu calendari 2021-06-22 00:00:00 2021-06-24 00:00:00 Europe/Madrid RESTRINGIDA baixada de Falles i NO Festa Major d'Isil (Veure comunicat fallaires) COMUNICAT FALLES D'ISIL 2021:  Ens dol comunicar que per segon any, tots els actes festius de la Festa Major d’Isil queden suspesos (actuacions musicals, jocs infantils, correfoc, etc.). Mantindrem la Baixada de Falles, en un format restringit als veïns i veïnes. Des de l’Associació prenem aquesta decisió amb la voluntat de fer un acte amb poc aforament i respectant les mesures de seguretat, seguint amb la línia de mantenir la tradició i preservar el Patrimoni Immaterial de la UNESCO adaptant-ne el format. De cara a la baixada dels més petits i joves, enguany proposem fer una baixada també restringida únicament amb els nens i nenes veïns del poble. Des de la Junta de l’Associació ens guardem el dret a modificar el format descrit si la situació epidemiològica així ho demanés. Agraïm la vostra comprensió i predisposició a fer de la baixada de falles una festa segura, i us demanem actuar amb responsabilitat i seny davant d’aquesta situació. Ens queda només desitjar que vosaltres i els vostres us trobeu bé de salut i us donem les gràcies amb anterioritat per la vostra comprensió. No deixarem que s’apagui el foc de les Falles i esperem retrobar-nos tots junts el 2022! #fallesdisil #isil #falles #pirineus #Catalunya #tradicions #festapopular   MÉS INFO: 973 62 62 62 - 973 62 65 68 www.fallesisil.cat www.vallsdaneu.org Isil

Organitzadors

imatge de Turisme Pallars Sobirà